Benim oğlum sağ memeyi iki aylıkken bıraktı ne kadar uğraştiysam emzirememistim. Ama sütüm bitmesin diye sürekli pompayla sagdim. Ara sıra denedim, altı aylık olduğunda birden bire yeniden emmeye başladı. Neden,ne oldu hiçbir fikrim yok. 27ay emzirdim toplamda, tekrar olmadı. Kardeşimin eşi tek memeyle büyüttü,sütü yetti çok şükür sıkıntı olmadı.