Kikiriki gece 12 gibi kalkıp emip geri uyuyor birde sabah 5 gibi gazı falan gelip uykusu bölünmezsse 2 kere kalkıyor zaten sabah 7:30-8 gibi uyanıyor tamamen, 2 saat sonra ilk uykusuna yatıyor 40 dakika 1 saat uyanıyor ondan 2,5-3 saat sonra 2. Uykusunu uyuyor 1,5 saat en az en fazla 2.5 saat. Biraz bebeğin huyuylada alakalı benim bebeğim doğduğundan beri hiç öyle yapmadı gece uykusunda atak dönemleri de dahil ilk doğduğunda bile 2 saatte bir ağlar emer geri yarardı 2 Aydan sonra hiç uyandırmadım zaten o zamanlar da 5 saat falan uyuyordu mesela