Kızlar ben hala gündüzleri 2 saatte geceleri de 3 saatte bir emziriyorum bebeğimi. Bazen gündüzleri 2 saatte istemiyor 3 saate çekiyorum çok işim olursa 4 saat oluyor. Son 4 5 gecedir de emzirmek için aldığımda uyanıyor ve bir daha çok zor uyuyor. Ve atak haftasında bebeğim, normalde gece emzirmek için aldığım da uyanmazdı. Sizde bu aylarda hala saat ile mi emziriyorsunuz yoksa bebeğiniz istediğinde mi veriyorsunuz? Ben kilo almamasından korkuyorum. Bu arada sadece anne sütü alıyor bebeğim