Burculicee Minnikkiz siz bilirsiniz çok gaz problemi kabızlığı yoksa optiproyu kullanabilirsiniz ama bence optipro doyurmuyor gibi bende kullandım 1 2 defa mama bulamadığım zaman her bebekte aynı değildir tabii
Minnikkiz Burculicee ben hergün vermiyorum mama bazen 1-2 kere emziremeyeceğim zaman falan veriyorum umarım cok etkilemez
Zlm Minnikkiz onu dedim bende almışsınız zaten bı deneyin bı sıkıntı cekmezseniz optiprodan devam edersiniz
Alimel Kubralyaz ama bizimde sadece anne sütü alırken öyleydi doktorda öyle dediğine göre bencede normal o zaman ☺️
bebetom08 Zlm heryerde yazdığımı kim söyledi..sizi ne ilgilendirir benim yorumuma sert çıkışıyosunuz sadece ben mi söylemişim bi okuyun bakalım yorumları beni etiket yapıp söylemişsiniz..varsa bi fikriniz yorumunuz bayanı etiketler yazarsınız hayrette bişi yaa
Zlm bebetom08 onada yazdım zaten ama bun uyazan herkese gördüğümde yazıyorum bu yalan bilgiyi yayıp durmasınlar diye
Selbiyavuz19 Minnikkiz doktorumuz da bize sma önerdi comport u da gazı olduğu için alabilirsiniz demişti
Saliha123 Benm bebeğim de 2 ay 20 günlük bende hiç anne sütü veremedim ben tüp bebek oldum doktorum işinde cok profesyonel bir adamdı bana SMS OPTİPRO önerdi gayet de memnunun kilo alımı güzel gaz yapmıyor coo şükür bence bebek den bebeğe de değişiyor
Minnikkiz Saliha123 oda doğru her bebek farklı diyolar boşuna demiyolar bakalım biz ne deneyimleneceğiz ☺️