Alaraaa biz de 2 gündür kullanıyoruz. Bu gece ağlayarak uyandı o ilaçtan kaynaklı.sonra kakasını yaptı.kakasında kırmızı benek benek şeyler vardı galiba ilacın kalıntısı. Kullananlar sizde de oldu mu? Hiç sevmedim ilacı bilmiyorum versem mi yine kararsız kaldım