Tulay09 canım ileride emzik düştüğü için uyanacaktır bebeğin. Çok bağımlısı olmuş. Sizin yerinizde olsam emziği hiç vermez bıraktırırdım. Çok küçük çabuk alışacaktır. Ben oğluma 6 aylıktı bıraktırdığmda çnkü artık dediğim gibi emzik düştükçe uyanıyordu ve büyüdükçe bıraktırman dahada zorlaşacaktır.