Herkese iyi bayramlar arkadaşlar eşim bugün ben dışarıdayken bebeğime bamya vermiş bir tabak kadar oda yemiş maşallah ama ben bebeğe özel yapmamıştım hani bize göre yapmıştım ve bamya büyük büyüktü Aker’den bi besin diye biliyorum bamyayı bi sorun çıkar mı alerji açısından falan ne kadar sürede kendini gösterir emilim açısından alerji olduğunu Nasıl anlarım ve döküntü olursa vücutta anafleksi açısından falan durumu Nasıl değerlendirip hareket etmeliyim yardım lütfen doktorumuza ulaşamıyorum