-_-hUysUzvetatlikadin Yatak bakıyoruz Ladin mobilya çok beğendik ama acaba kullanışlı olur mu dayandıklı mı kullanan var mı? Ayrıca acaba ikinci elden satmak isteyen var mı ?
ogretmenanne34 -_-hUysUzvetatlikadin Ben 1 yıl önce çam ağacından özel olarak yavru yataklı olarak yaptırdım. Dolabı yok. Yatağı dahil 2300 tutmuştu. Şu an fiyatı nedir bilmiyorum lakin 17 bin çok fazla geldi bana
3yasakadarsifirekran -_-hUysUzvetatlikadin ben hepsi buradadan 1500 e aldım sağlam 7 aydır kullanıyorum bir sorun yaşamadım o kadar para vermeye gerek yok bence
Fatmanurnrt -_-hUysUzvetatlikadin bende montessori aldım ama kızım küçük beşiğinde eltime vermek zorunda kaldım 10 aylık ve yavrulu bizimki onda yatıyor şu an odasında geçen gün aklıma iyiki daha emeklemiyor ya düşşe dedim kendi kendime tereddüt ettim yağıda yüksek büyük ama bizim gardrop şifonyer ve yatak 8 bindi çatılı olan modellerden belis maya model
-_-hUysUzvetatlikadin -_-hUysUzvetatlikadin baktığım mobilya bu 17000 dediler piyasa çok değişiyor alan var mı bana çok pahalı geldi ama normal mi fiyat sizce
gizzzy35 -_-hUysUzvetatlikadin Trendyola baktınız mı? Daha uygunları da var. Takım yapabilirsiniz ayrı ayrı da alıp çok fazla değil aslında 17 bin senelerce yatılır bunda
-_-hUysUzvetatlikadin ogretmenanne34 dolabı kaça almıştınız iki yıl önce 800 e aldığım dolap şuan 2600 olmuş oradan kıyaslarım
-_-hUysUzvetatlikadin Fatmanurnrt ooo 8bin çok iyiymiş o zaman cidden bize fiyatı çok dediler sanırım