Benim kızım da o kadar içiyordu sütüm yetmediği için o zamanlar, normal yani daha 10 günlüktü 60 cc alıyodu öyle öyle midesini büyüttük sarılıktan korkup çok beslemiştim. Obez olmuyolar merak etmeyin :) meme reddi mama reddi var hareketlenmesi var dişi var iştahsızlığı var. Var da var yani kolay obez olunmuyor :)