Diyetisyenhasibe Merhabalar bebeğim emeklemeye başladı tutunup ayağa da kalkıyor ama çok sık düşüyor kenar köşe koruyucu olarak ne kullandınız? memnun kaldınız mı ? Şimdiden cevaplayanlara teşekkür ederim ♥️🙏🏻
Zlm Diyetisyenhasibe çok mu sivri köşeler ben e bebekten aldım ama koslere carpmasa bile çarpacak ilginç yerler buluyorlar 😊
ftsdmrhn Bende silikon sünger hepsibnden aldım ama gidip hepsini söktü, vura vura alıştı artık diyelim 😄