28 aylık, dolapta çikolata gördü akşam ve yemek istedi ben de çikolata vermedim şimdiye kadar çok az yemiştir bu akşam da vermedim ve çıldırdı tabiki 😑 sonra vicdan azabı çektim keşke verseydim de böyle ağlatmasaydım diye, siz nasıl tavır sergiliyorsunuz zaten gördü canı çekmiştir deyip vermeli miydim