Aylinmm evet götürdüm. Huzursuzdu, ateşi 37.5 çıkıyordu test yaptılar o şekile öğrendik. Sonrasında da burun tıkanıklığı, öksürük vs şikayetimiz oldu. 2 hafta olmasına rağmen hala burun tıkanıklığımız maalesef devam ediyor. Şüpheleniyorsanız calpol verin biz hastanede yattık 2 gece onun dışında birşey yapılmadı birde ateş kontrolü ve beslenmesine baktılar bezlerini toplayıp emzirme saatimi hesaplayıp