Efemmmuhammet Benim bebeğim 7 aylık ek gıda yemıyor asla ne yapacağım bilmiyorum mama veriyorum sürekli dişi çıktı acaba ondan öı dıyecegım doğduğundan beri iştahsız
Ecoo Canim ben hipp 1+veriorum 2 yasina girince hipp 2+combiotic olani dan vericem türkiyede varmi bilmiyorum ondan sonra kesicem