Woman35 Kızlar daha önce buzluktan bütün balığı çıkarttım suya koydum biraz çözündükten sonra (balıklar birbirinden ayrılıcak kadar çözdürdüm) kalanı tekrar buzluğa attım şimdi çıkarttım bu şekildeler sizce bozulmuş mudur ? <img src=“https://mutluresim.com/images/2022/07/23/3SRWi.jpg” alt=“3SRWi.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2022/07/23/3Sp1s.jpg” alt=“3Sp1s.jpg” border=“0”>
Deletedmom_21 Woman35 bozulmuş olabilir çözdurup tekrardan buzluğa atip tekrardan çıkardığınız icin balikda zaten kolay zehirler allah korusun
Woman35 Deletedmom_21 Mercan35 ya aslında fazla çözdürmemiştim tekrar kullanabilirim diye düşündüm 🤦♀️🤦♀️
Woman35 deniz-95 ilk baktığımda bende öyle dedim ama buz tutmuş gözleri ondan öyle görünüyo😅 moralim bozuldu akşama yemek oydu oysa kii😅
deniz-95 Woman35 benim de buzluğumda her zaman pizza ve mantı bulunur. Yemek yapamayınca çok pratik oluyor😂😂😂😂