tombikseker ben gözlükçüde çalışmıştım 3 senede 1 cam ve çerçeve hakkı veriyor. Emeklilerden sadece para alınmıyor, 2 sene önce sgklılardan 15tl alıyorduk sadece, şuan ne kadar olmuştur bilemem. Çerçeve genelde kemik çerçeve oluyor, bir kaç tane optikçi gezmenizi öneririm, camlarda organik cam oluyor, çabuk çiziliyor haberiniz olsun ama işinizi görür. Bütçeniz düzeldiğinde de kaplamalı cam taktırırsınız daha iyi olur :)