Biricigm ateş olunca eller ve ayaklar soğuk olur zaten, biz de 38.5la hastaneye gitmiştik doktor üstünü çıkar sadece çorapları kalsın demişti yani ateş olsa da o çorap giydiriliyor
Örtmeyin bence üstünü tek zıbınla yatsın, eğer uyanırsa bol su içirmeye çalışın
Geçen hafta daha ateşten gittik acile soğuk havludan ziyade elinizi ıslatın direk vücudunu ılık suyla ıslatın dendi o suyu çeksin vücudu