Ruya011 Önümüzdeki ay bebeğim 9.5 aylık olduğu sıralar tatile gideceğiz. Kollukla mı simitle mi rahat ederiz? Suya sokmak istiyoruz. Lütfen deneyimli olanlar yanıtlayabilir mi? Kullandığınız ürünler var mı
Mavis34 Ruya011 nerede gideceksinizbenimki 9aylik karadenizde gittik dalga ve suyun soğukluğundan korktu asla girmedi
Winnithepooh Ruya011 merhaba ben bebeğime 10 aylıkken golgelikli simit almıştım kullandık ilk ağladı sonra alıştı o yaz girdi çokça sonraki yazda kullandik aynı şekilde
Deletedmom5284 Ruya011 gölgelikli simit 1 buçuk sene kullandık belki 30 kere kullanmışızdır çok rahat
Winnithepooh Mavis34 Samsun’da yaşıyorum izmirliyim orda asla girilmiyor denize tehlikeli zaten ve dalgası hiç bitmiyor İzmir’de girebiliyorum geldiğimde suya karadenizde deniz e görmek hayal bence 😁
Mavis34 Winnithepooh üstü güneşlik li bebek simitlaeri varya 3n güzeli o galiba bebek keyif alır ve guvenli
Zatilokumum Ruya011 üstü kapali olanlar daha güzel ve kullanışlı hem güneşten koruyor hemde içinde rahat duruyorlar bende gideceğim 10 aylık olacak Eylül’de inşallah nasipse ben oglanda kullandım bayag güzeldi