Bebeğim 2 gündür sinirlenince heyecanlanınca sağ elinin parmaklarını gerip sadece baş parmağının ekleminden büküyor bu neden oluyor acaba başına gelen var mı kendini ifade ediş şeklimi daha önce yoktu kafayı yiycem denk gelebilsem video cekicem doktora sormak için ama anlık yapıyor yakalayamıyor