Elifin-annesi süt parası bebek dogdugu babanın maaşına yatar tabi siz calisiyorsaniz sgk nız varsa sizin hesabiniza yatar onun hcin basvuru yapilmiyor dogum parasi icin basvuru yapmaniz gerekiyor sosyal hizmetlere gidiyosunuz bebegin dogum raporuyla birlikte basvuru yapiliyo 45 gun icinde ptt paraniz yatar