Bazı insanlar neden korkuyor anlamıyorum. ki burası zaten bilgi alabileceğimiz çocuk platformu .Peki sizi sadece başlık korkutuyor otizmli çocuğu olan ANNE yi düşündünüz mü? Yada otizm şüphesi olan annenin korkusunu anlayabildiniz mi? Sanırım burası bebek çocuk platformu ndan çok kaynan elti koca platformuna döndüğü için burda otizm başlıkları size tuhaf geliyor. Bende çok post açtım halada acıyorum. NEDEN biliyor musun belki ben bilmiyorum yada en ufak bit şüphede burda otizmli çocuk annelerinden bilgi almak için. Yada benim korkumun yersiz olduğunu içimi rahatlatmak içindir. DİYECEKSİN NEDEN DOKTORA GİTMİYORSUN burda soracağına
gidiyoruz ama oyle kolay randevu bulamıyorsun.randevu alabilmek o zamana kadar beklemek randevu gününe kadar her anın her saniyenin zehir oluyor .kahroluyorsun evladının gözün bakıp geleceğini düşünüp kafayı yiyorsun .ha bide şu var şu platform sayesinde ben çocuğumdaki farklılıkları öğrendim. Biliyorsunuz otizmde erken tanı çok önemli o yüzden insanların sormaları çok önemli.