tostosata Ya Allah aşkına istediği herşey oluyor olduğunda bile ağlıyor çığlık ata ata. Bi de ıhhlayıp duruyor sürekli mız mız diş mi atak mı. Geceleri de sık uyanıyor ağlıyo mama veriyorum azıcık geri yatıyo saat başı böyleyiz
Sudee96 tostosata bence diştir benim kızım da yedi aylık şu an bir atak gözükmüyor İlerki haftalarda var
Seyyid_Ali_2021 tostosata 4.aydan 1 yaşı geçti o atak bitmedi bizde heran mızmız Allah’ım yuruse kucağından inse diye hergün dua ediyorum kollarım kas yaptı 😏
mervemir- tostosata 7 Ay 20 günlüğüz valla 10 gündür falan bizde öyle gece zırt pırt kalkıyor yanıma alınca uyuyor yatağında uyumuyor istemediği bişey olunca ıııhhh yapıyo ıkınır gibi 😅😅 öyle yani inşallah geçer hemen diş yok daha ortada bizim ne şişlik ne beyazlık var kaşıntı çok ama diğer belirtiler yok
momtobee tostosata 7ay 14günlük benimkide ıııhlar yeni çıktı durup durup ıııhlıyo kollarını açıyo al beni der gibi aldığımda sıkıntı yok sürekli ilgi istiyor onunla konuşcam onunla oynıcam. O zaman yüzünde güller açıyor. Bir de emme işi var geceleri emzikle sustururdum emzik asla almıyor hep meme istiyor. Acilen gece emzirmeyi kesmeliyim yoksa ben pert🤦🏻♀️
tostosata Sudee96 şimdi netten baktım 9 gün kaldı bitmesine yazıyor. Ama damağında bişi yok anlamadım ki
Sudee96 tostosata Bu atak hesaplama diye bir site var oradan bakarsanız bence o yanlış çünkü Ben de baktım bizde de öyle gösterdi 13 Aralık doğumluyuz geçen hafta çok mızmız da 31 haftalıkken atak diye gösteriyordu ama O haftalarda atak yok 37. haftada var bilemedim geçen hafta benim kızım da öyleydi başka bir şeyden olabilir
Sedaaksyy Ayy aynı benim kızımı anlatmışsn 7ay 6 günlük gece gündüz hiç bir vakit kavramı kalmadı huzursuz huysuz hep mizildaniyor daha diş çıkarmadi
tostosata Sedaaksyy oyuncak isterken yada bişi istediğin de ıhh diyo bizim ki onu uzatarak ağlar gibi söyleyip duruyor sürekli ama 5 dk durmuyor. Anamdan emdiğim süt burnumdan geldi ya
Sedaaksyy tostosata aynı canım aynı birde bu hafta şey çıktı bizde bir dakika gözünden uzaklassam çığlık kıyamet ağlıyor
Sedaaksyy tostosata illa sürekli kucakta olmak istiyor kucakta gülücükler atıyor yere indirince bas bas bağırıyor tasiyamiyorm ki kilolu bir çocuk kollarım ağrıyor gün içinde, yatağa giriyorum belim sizliyor
Eymennnnnnn55 Bizde ayni böyleyiz. Cok güzel rutinimiz vardı her konuda. Hersey alt üst oldu birden bire 😭 7 ay 6 günlüğüz. Gece saat başı uyanıyor
felis Sedaaksyy Bizimkinin 7 aylık olmasına 1 hafta var ama benzer durumdayız (gece saat başı uyanma da dahil). Doktorumuz bu dönemde terkedilme korkusu yaşadıklarını ve bu sebeple sürekli anneyi görmeye, dokunmaya ihtiyacı olduğunu söylemişti. 🥹🥲
Gamzebrb Sedaaksyy benim oğlumda ben gidince ağlıyodu ben sürekli ceee eee oyunu oynayıp kayboldum şimdi arkadamdan eskisi kadar ağlamıyo bu oyunu deneyin hem eğlenirsiniz hem öğrenir
Sudee96 tostosata İkisine göre de bakıyorum her baktığımda arada dokuz gün oynuyor zaten birinde atak çıkıyordu ama hangisi hatırlamıyorum
tostosata Sedaaksyy evet aynısını anlattın kucakta sıkıntı yok ama indirince çığlık atıyo ağlamaktan sesi gidiyo bayılacak sanıyorum ağlarken elim ayağıma dolaşıyor.
Helpmee tostosata aynı gırtlağını yırtıyor çocuk resmen yemek ne veriyorsunuz bayanlar dişler çıktımı
Sedaaksyy tostosata bende birde ablasi var 5yasinda , sürekli tripte onunla daha çok ilgileniyorsun diye , bazen ciddi anlamda sinirden cildiracak gibi oluyorum
Sedaaksyy felis sürekli kucağımda uyumak istiyor yüzüme saclarima dokunuyor burnumu dudağımı elleye elleye uyuyakaliyor valla kollarımız belimiz ağrıyor eşimle, babası ablası yanında ben odadan çıkınca çığlık kıyamet ağlıyor gelene kadar da susmuyor
Sedaaksyy Helpmee henüz diş yok bizde , sabah yumurta labne peyniri azıcık tattiriyorum , öğlen uykusundan önce de kaşık mama veriyorum , akşam bazen sebze çorbası yada püresi yada meyve püresi yapıyorum