Cerenimmmmm Dışkı rengi kahverengimsi oldu normalde sarı pütürlüydü ve çok az kan geldi . Sadece anne sütü alıyor
Sudee96 Cerenimmmmm O damlayı kullanmamanızı tavsiye ederim içinde Paraben var zaten bebeklerde huysuzluk gaz falanda yapabiliyor
Bebegimm1 Cerenimmmmm ben onu kullanmadim cogu bebegi rahatsiz ediyor ve dislerde ilerde leke birakiyor diyen anneler vardi burda eczaneden kendiniz alin derim