Benim bebeğimde de olmuştu gazdan dolayı oluyor gaz ilacını değiştirdikten sonra bir problemimiz kalmadı doktora götürmemiştim soracak olursan doktorun verdiği gaz ilacı bizde bir işe yaramadı biogaia aldık sonra çok şükür şu an 6 aylık ilacı da bıraktık gaz sıkıntısı yaşamıyoruz ☺️