Rezenecayi Fasulye hala 14 lira domates desen 7 8 lira. Bamya hala görmedim pazarda. Meyveler zaten uçuk. Biz ne zaman konserve yapıcaz uygun fiyat ne olacak merak içindeyim. Domatesin 1 lira olması hayal oldu galiba
Minnosannesii Rezenecayi Ben bu hafta gittim pazara anca biberle biraz fasulye koyabildim buzluğa. Herşey çok pahalı. Bamya yemiyoruz ama 2 yerde gördüm kilosu 30 tl. Domates alıp kışlık koymak çok zor. Anca az az koyacağız.
Balbocegi Rezenecayi bu sene konserve hayal. Domatesin burada kilosu 10-15 arası. Bu fiyata yapılmaz maalesef 😢 kii ben her sene 50-60 kavanoz yapıyordum
Esila001 Rezenecayi fiyat bence gayet iyi Bize göre burada domates 20 lira valla uçuşların diye dört gözle bakiyoz
2cocukannesi__ Peri_sshh nerde bamya 8 oha ben 1 kg aldım adama zorla 35 yap da bebeğime alıyorum buzluğa atcam dedim ohaaaaaaa kargo yap yolla kız bana
Peri_sshh Meteninannesi52 nee😧 ay daha neler 50 yapsınlar bide utanmazlar bu fiyatlar ne burası böyle olsa delirmistim valla paramı dayanır
Peri_sshh 2cocukannesi__ 😄 valla aydın da yaşıyorum çok ucuz pazarı domates 4 lira. salatalık 5 .patlıcan 4 .soğan patates 5 liradan kilosu daha aklıma gelmiyo uygun yani burasi
Duyulurum Rezenecayi annem 40 kilodan iki kilo bamya aldı dün. Kuzenim de Çarşamba günü 50 liradan almış. Bamya ya bu, kilosunu 10 liraya alırken bile düşündüğüm bamya.