Paranox fitil mi? Onun sakinleştirici özelliği var o yüzden sakinleşip uyumuştur. Bebekler 4. Ayda bu tarz şeyler yaşayabiliyor. Salya da genelde oluyo yani dişten değil elini emmesi de dişten değil keşfetme süreci karnını doyurmanıza rağmen emiyorsa bu böyle. Diştrn olunca emmektense kemirmek gibi yaptıkları hareket. Tabi en iyisini siz bilirsiniz ama daha çok huysuzlanıcak durmiycak fitil son çare olmalı 🙏🏻