Kizcem62 benim kızım da dogdugundan beri emzik tutmayip o aylarda baş parmagini emmeye başlamıştı. İlk başlarda parmaklarını keşfediyor diye düsünüp müdahalede bulunmadım ama sonrasın da cok arttırdığı için emzik tutsun diye cok ugrastım. Büyüdükce yani 5 aylık falan çevreye ve oyuncaklara ilgisi arttıkca da her parmagını agzına aldığında ona hissettirmeden baska meşgale buldum parmağını gün içinde unutturdum. Yani coook zor da kalırsa yabancıların olduğu kalabalık bir ortamda, yada acıktıgında hala parmağı agzına gidiyor nadir de olsa.. ama eskisi gibi degil. Cok ugrastım diyebilirim bitti gibi. Emzik gün içinde kullanmiyor sadece uykuya geçişte veriyorum isterse