Ay daha önce de sormuştum ama o dönem reflü yatağı kullandığımız için Zıbın üstüne tek kat müslin örtebiliyordum kenarlarına sıkıştırarak. Şimdi reflü yatağı kullanmayı bıraktığım için örtüyü öylece örtemiyorum boğulma riskine karşı.
Ankaradayız. Ev 26-27 derece. Ayrıca sıcaklar daha da artacakmış.
Şimdi ben bu çocuğa (22 günlük) uyurken ne giydireyim?
Sadece zıbın ve çorapla yatsa üstü örtülmediği için üşür mü? Alt üst uzun kollu, patikli takım mı giydirmeliyim?
Kundak almadım çünkü kundaklanmaktan hoşlanmıyor.