Elimde kiwi marka süt sagma makinası var yalnizca 2 ay kullandım sütüm bittigi icin satiyorum internetten fiyatina bakabilirsiniz 350 tlye satılıyor ürünüm kutusunda ve garantisi mevcut biberon kismi hic kullanılmadı 220 tl ye satiyorum almak isteyene fotograf atarım.