Arkadaşlar merhaba prematüre bebeği olan var mı bebeğim 2 ay erken doğdu. şu an 46 günlük düzeltilmiş…gelişimsel olarak mesela dönmeye başladı yüz üstünden yana dönüyor. bütün her şeyini düzeltilmiş ayına göre hesapliyorum ama sizde durumlar nasıl oturması yemesi içmesi hep düzeltilmişe göre mi oldu yoksa doğduğu zamana göre de planlayabildiniz mi?