sevda49 arkadaslar bebegime dr aptamil mama onerdi ama cesitleri varmis sanirim en iyisi hangisi sormamistim dr a da hangisini önerirsiniz
Merve201119 sevda49 canım bebeğinde kabızlık gaz ve alerji durumu yoksa aptamilin pronutra veya advance olanı alabilirsin bende bunları kullanıyorum ve gayet memnunum
cnskc67 sevda49 canım hipp dene aptamilin kıvamı koyu.ben hipp kullanıyorum arada aptamil veriyorum tok tutuyo diye
sevda49 Merve201119 esim normal 1 den almis gelmis eczaneler kapali olunca alerji yapar mi gaz yapacagi kesin gb :( sutumde az doymuyor agliyor aç da birakamam ama insallah bi sorun olmaz:(
Merve201119 sevda49 hayır canım alerji yapmaz bazı bebeklerde alerji problemi oluyor onlara aptamilin eczanede satılan mamaları var onlar öneriliyor
Zhdsngz sevda49 biraz şans meselesi mi desek çocuktan çocuğa değişir ben çok memnunum gazın g sini yaşamadik umarimm size de iyi gelir
Merve201119 58__ayse hayır canım benim çocuklarımda gaz yapmadı eğer bebeğin normalde gazlı bir bebekse kabızlık sorunu varsa conformil olanı daha uygun diye dedim