Her bebek birbirinden farklidir. Bazi bebkler istahli oluyor ayina gore fazla yiyor. Bazilari da daha normal seyrediyor. Bebeginiz ac oldugunda size sinyal verir. Kilo alimi guzelse hictakilmayin derim. Benim bebegim 4,5 aylik 120 iciyor 2,5 saatte bir. Sureyi uzatirsam yada sabah ilk uyandiginda 150de icebiliyor. Ancak 2,5 saat bandinda duzenli beslenmeyle 120 ustu icmiyor.