Arkadaşlar benim çocuk olduktan sonra bel ağrılarım başladı. Doktora gittim ve skolyoz olduğumu öğrendim. Yani omurilik eğriliği varmış. Doktor ağır kaldırmaman gerekiyor diye tembihledi ve egzersiz verdi. Memelerim de ortaokuldan beri iridir ve çok rahatsız ediyor bu durum beni. Devlette de zorunlu hallerde meme küçültme ameliyatı yaptığını öğrendim. Bu durumda benimkileri de küçültürler mi acaba sizce?