Norveckizi genel olarak. Bebeklerde eldiven takmak onların gelişimini yavaşlatıyormuş çünkü elleri keşfetme aracıymış. Ayrıca anne karnında yaptıkları gibi elleri ile yüzlerine vs dokunarak kendilerini rahatlatıyorlarmış. Eve geçtiğimizden beri hiç eldiven takmadım. Arada yüzünü çiziyor ama birkaç güne geçiyor. Tırnaklarını da törpülüyorum.
Ayrıca emerken de memeye dokunmaları faydalıymış.