Gns2019 canım benden sana tavsiye benim de o zamanlar o kadar çıkıyordu. Durmadan mememi suçluyordum, olmadı mı makineyi suçluyordum. Bende de lansinoh vardı. Sonra bu makine süt çekmiyo dedim gittim 750 liraya medela swift midir nedir onu aldım.onda da yine aynı. Yani memeden sütü çıkartan makine değilmiş. Arkadaşım da lansinoh kullanıyor onun 200 cc sütü çıkıyor benim 30 cc anca. Hala daha medelanın taksitini ödüyorum. Hiç boşuna makine alma. Bol bol bebeğini emzir daha bebeğin çok minik