Musam Kızlar oglum 14 aylık günde 5 öğün ek gıda alıyor devam sütü içmek istemiyor anne sütü de almıyor 3,5 saatte bir ek gıda alıyor yani günde 5 öğün sizce yeterli mi sizin bebeişler ne durumda
Wanderlust Musam doktor kontrolunde kilo kaybi veya gelisim geriligi olsa soylerdi doktorunuz demek ki normal. Internette aylara gore ortalama en dusuk ve en yuksek kilo boy oranlari da yaziyor ordan bakabilirsiniz yakin zamanda doktor kontrolune gitmediyseniz
Musam Wanderlust yok gelişimi iyi MaşaAllah ama ben o aylarda olan bebişleri merak ettim o yüzden post açtım