Oğlum 2 yaşına kadar daha mama sandalyesi de ilk kaşığı yerken bile yapıyordu. Doğduğundan bu yana hep öyleydi. 2 buçuk yaşında düzeldi. Şimdi 2 aylık bebeğim var o da öyle mama da alıyor ama emzirdiğim de yapmaya başlıyor. Hatta gazını da bu şekil çıkarıyor