Bence bir an önce bitmesi gereken bir gelenek. Aile arasında dualar edilir tamam bitti. Şehzade kıyafeti giydirip çocuğu süslü yataklara yatırıp çocuğun bilinçaltına “ Bu kesilen şey çok değerli galiba” mesajını sokmak istemiyorum. Bakın BENCE diyorum o nedenle fikrime saygı duyulmasını temenni ediyorum.