Aryajiya ben burda mı okudum hatırlamıyorum tam olarak ama ismine tepki vermiyor sorununa çocugunu muayene ettiren bir aileye ismini bilmiyor demişler, böyle bir durumda olabilir ve çocuğunuzu ekrandan uzak tutun. Huysuzluk, hırçınlık, bir şeyleri atma, istediği olmadığında tepki vermesi her cocukta olabilecek olağan tepkiler. 14 ayda daha erken herhangi bir teşhis için. Tv tablet telefon bunlardan uzak tutun, her seferinde seslenmek yerine ismini cümle içerisinde ona yönelterek konuşun sürekli 🌸