Herkescokitici06 Domino aaa yazık çok kötü görünüyor bnce bir doktora görünsün. Enfeksiyon kapmış gibi
yagmur41 Domino bence acile gidiniz doktor bakar acilde müdahale ederler geç kalmasın iyice iltihap olur.. geçmiş olsun miniğe
Domino Angel00 tamam aile hekimine ramdevu alayim. Hemşiremiz de tırnak batması gibi tırnak tam sertlesmemis dedi
Zeynoko Domino batık olmuş canım ufak bir operasyonla çekiyorlar yoksa daha beter enfeksiyon kapar bir an önce götür hastaneye.
Gryffindor Bence acil bir doktora gösterin. Acıyordur da. Tırnak acısı çok fenadır bir de iltihap varsa daha fena olur. Rahatlatıcı bir ilaç verirler mutlaka. Çok geçmiş olsun
Domino Gryffindor 5 gündür aşırı ağlıyor uyanık kaldığı her an ağlıyor. Elleyince ağlamıyor ama kiyamam ya kuzum.😑 antibiyotikli krem önerdi hemşiremiz
fadikada Domino acilen götürün hemen ordada bakarlar randevuyu beklemeyin kötü olmuş baya geçmiş olsun miniğe ❤️
Zeynoko Domino inan alınmazsa daha kötü çocuğun canı yanacak iltahap kapıp çocuğu ateslendiricek çok çabuk iyileşiyor merak etme .