Bebeğim 5.5 aylık. Dün çok keyifsizdi hep ağlıyordu mırıldanıyordu. Akşam ishal oldu gece çok kötü geçti malesef. Ateşi ölçüyorum 36.9larda hep ama kafası yanıyor yani.Bugün de doktor kontrolümüz vardı, boğazının kızarık olduğunu söyledi. Bir de ishali için maflor damla verdi. Duşa sokuyorum. Moralim çok çok bozuk. Acaba salgına mı yakalandık? Bebegim mamayla besleniyor bu arada sulardan falan mı geçti? Var mı böyle durumlar yaşayananız? 😔🥹