Bebeğim küvezde kaldığı için emzirmeyle ilgili çok sıkıntılar yaşadım. Biberon verdim sonra memeye döndü sonra tekrar biberon ve tekrar memeye döndü derken çok karışık bir süreç oldu. 3-4 gündür biberon hiç vermedim emziriyorum ve kaşıkla takviye yapıyorum mamayı. Fakat emzirirken memeyi tutuyor 1 dakika emip memeyi bırakıyor. Bazen 30 saniye oluyor bazen 15 saniye bazen 1 dakika ama mutlaka bırakıyor. Uzun uzun 5 dakika kafasını hiç çekmeden emdiği çok çok nadir. Bu normal mi? Olmaması için ne yapmalıyım? Biberon istediği için yapıyorsa bu dırum ne zaman düzelir acaba?