Eslemsi benm ilk bebegimde öyleydi canm emzirmeme ragmen boynuma kadar damarlarım tikaniyordu ve surekli tayzikli geldiği icin bebegim emmeyi birakti ve mastıt oldum sutum çekildi sonra sutum gelmesine rağmen bebegim boğulma korkusundan bir daha emmedi. Su an ikinci bebegimi buyutuyorum 3 aylik oldu bile. Bunda da aynı sorun vardı ilk haftalar ve cok korkuyordum aynı şeyleri yaşamaktan mastit olmaktan emzirememekten sonra cok araştırdım bir yerde her ogun bir göğüsten emzirin yazıyordu onu uyguladım sabahtan öğlene sağ gogsumu ogleden ikindiye sol ikindiden aksama sağ gibi gibj ama 3 gun denenmeli yazıyordu denedim cok sukur de iyi geldi