Norveckizi Hanımlar doğumda sabahligin olsun deniyor İki elbise gecelik bir alt üst takım aldım Sabahlikta almali miyim Ağustos zaten sıcak diye çok umursamamistim da
Drkn Norveckizi 1 gün kalıyorsun zaten ben lohusa takımı almıştım sadece onu giydim alt pijama çok koymuştum çokta lazım olmuştu cidden
Laren Norveckizi benim takımımda sabahlık vardı akşam koridorda yürüyüş yaparken falan kullanmıştım daha rahat oldu
Benisahtesevme2 Norveckizi ben doğumdan sonra çok üşüdüm gecelık almıştım elbıse tarzında ama fadıme nıne gıbj üsten gecelık alttan da pıjama altı seklınde takıldım 😀😀😀
Norveckizi Drkn alt pijama çeşitleri alamam takım olmayınca giyemiyorum ben Ama takım da alamam şimdi ekstra ekstra 🤷😐 dediğiniz gibi bir guncuk zaten herşey yolunda giderse diye düşündum bende Bu arada doğum hikayenizi paylasmaya vaktiniz olursa dinlerim 🌺
Drkn Norveckizi ben normal dogum yaptım 2 saat kendi sancimi çektim ki şancı demeye de bin şahit lazım 2 saatte açılmam oldu hemen dogumhaneye girip çıkmam 15dk sadece.ve 4 kilo.20 gr normal dogum yaptım çok çok kolay bir dogumum oldu insAllah sizinde çok çok kolay güzel geçer dogumunuz😍
Deletedmom_73 Norveckizi Sezaryen doğum yaptım sabahlık şart değil ben pijama takımı bir de gecelik elbise aldım keşke daha çok pijama alsaymisim doğum yaptıktan sonra çok kan kaybediyorsun arkana da çıkabiliyor 🙈
Herkescokitici06 Norveckizi doğumdan sonra bir üşüme turuyorki insanı anlatamam. Dişlerim agrimisti titremekten. Üç battaniyenin üstüne hala bir tane battaniye getirin diye yalvarmistim. Bnde 13 ağustosta doğum yaptım bnce alın alabileceğiniz kadar elbise özellikle rahat pijama takımları
Deletedmom_73 Norveckizi Hasta bezi kullandim o da çok bol oldu ondan oldu galiba dependi sık ca değiştirmek gerekiyor bence.
Bbilgilii Norveckizi şubatta doğum yaptım hastane elbisesiyle durdum pijamamı bile giyemedim. Her dk muayeneye geliyorlar çıkarması zor oluyordu. Eve gelip duş alıp temiz temiz giymiştim. Çekim yapacaksanız götürebilirsiniz ama normalde gerek yok bence
Norveckizi Bbilgilii hayır çekim yaptirmayacagim Epey usuyenler olmuş onlardan esinlendim bende Fakat hastanenin kliması var usuduysen artir diye de düşünmeden edemiyorum 😅
Bbilgilii Norveckizi lohusa üşümesin falan diye annem gece giydirmişti zorla bana kalsa dependle duracaktım. Üşüme olmadı bende . O kadar üşüseniz ince sabahlık kesmez zaten yanınıza evden ince bir hırka sweat gibi birşey alın bence her ihtimale karşı daha sonra kullanmayacağınız birşey için masraf etmeyin derim.
VERA19 Norveckizi İlk doğumum kasım ayında,ikinci doğumumda dün oldu yani Temmuz ayında ve ikisinde de sabahlık götürmedim eksikliğini çekmedim
Sedasmsk Norveckizi tesetturluyum sabahlikli takım aldim ama giymedim valla bi ara bi üşüme gelmişti o ara giymistim tek
VERA19 Norveckizi Çok teşekkür ederim🥰 Doğum çok şükür güzel geçti şimdi sıra doğum ağrılarını atlatmakta inşallah🤲🏻