Esralparslan1 Kızlar merhaba sma confort kullanan varmı aranızda aptamil conformil 1 kullanıyordum doktorum tadı acı diye sma daha iyi olduğunu söyledi onu aldım yeni başlıyorum nasıl mama kilo alımı nasıl bebeğinizin sadece mamayla besleniyor bebeğim
Balkizlarim Esralparslan1 ben sma optiro kullanmıştım çok memnundum tek mama değildi benim ama kilo alımı vs hep düzenli gitti yani kızımda baya sevmişti 🌸
Azraada58 Esralparslan1 bennnn asırı memnunum aptamil kullandım bende conformil berbat aşırı nişasta ve şeker var bide gaz icin yazıyor ama alakası yok daha cok şişirdi cocugu ama sma cok iyi geldi
BetulErgin Esralparslan1 ben de doğduğundan beri sma optipro kullanıyorum hiç gaz yapmadı ayrıca bebeğimin kilo alımı da gayet güzel. Ben çok memnunum
Esralparslan1 Cansu4401 yanlışlıkla almışım confort olanı canım açtıydım 🥹 denemek için içti bakalım bir dahakine hemen optiro alacağım ❤️
LadyMarmelatte Dr bize de gaz için aptamil conformil önermişti reflüsü olduğu için aptamil ar ile birlikte kullanıyoruz sma hiç kullanmadım hem gaza hem reflüye tek mama olarak iyi gelir mi yoksa conformil yerine mi kullanayım?
Esralparslan1 LadyMarmelatte ben sadece conformil kullandım canım iyiydi yani bide sap biogai kullandım ama 3. Aydayız tadı gerçekten dedikleri kadar var artık zor içiriyorum eğer 3 aylık olduysa doktor sadece mamayla besliyorsan 1 ay daha kullan gaz ilaçlarını sonra bırak dedi bağımşılık yapıyor
Esralparslan1 Azraada58 canım teşekkür ederim sma maması hakkında pek bileğim yok doğrusu optiro ne bilmiyorum ama confort gaz için olansa bana o lazım
Irmakprensesinannesi Esralparslan1 valla 7 aylıktan beri sma comfort kullniyrm 11 ay 18 günlük gayet memnunum simdi 10 gün smra 3 numarasına gecicem ek gida mama gidiyorux
Azraada58 Esralparslan1 emin ol doktorda onu önericek biz arabalarda gezdiriyoduk gaz icin kac kere hastaneye gittik sma bize iyi geldi en kolay sindirimli mama o tabi yanında laktoz ezicide kullandım daha kolay olsun
Muru Esralparslan1 comfort bizi kabız yapmıştı bide gaz problemi olmuştı ama optiprosu çok güzeldi ne gaz problemi oldu ne dışkı 🙏
eserekli_kiz11 Esralparslan1 ben sma optipro kullanyrm doktorumuz eger gazi cok olursa comforta geceblrsn onun gaz orani daha dusuk dedi biz memnunz