Metehan09 bizde de öyle mama tam bitmez yedirene kadar mahvoluyorum benşmde ilk bebegim kuzum bizim ilk 3 ayda gösterdi kendini damak kaşıntısı doktora gittik jel verdi agrı kesici cünkü ilk daha huysuzdu elleri kompile agzındaydı jeli 5 kere falan kullandım cok agladıgında agrı kesici verdim ama napsamda dinmedi diş kaşıyıcısı verdim şimdi hala diş kaşıyıcısıyla oyalanıyor diş granülütleri var ama almadım hic