Arkadaşlar kızım ayın 30unda 8. Ayını dolduruyor son 5-6 gündür inanılmaz yoruyor beni sürekli mız mız gündüzleri asla uyumak istemiyor uyusa da yarım saat maksimum bir saat uyuyup uyanıyor yemek yemek istemiyor uyumadığı zamanların hepsinde mızlıyor mız mız mız mız vallahi kafa kalmadı ne bu atak mı nedir bilen var mı daha önce hiç atak matak fark etmemiştim ben bu ataksa baya kuvvetli atakmış beni bezdirdi ne zaman düzelir sizce