kızım 2gün önce hastlandı doktora gittik antibiyotik verdi ikaçları 2 gün kullandım bugün üçüncü gün uyanıyo neseli ama çabucak uykusu geliyo bugun 2 kez uyudu hastalığı tam gecmemiş midir sizce çorba yemiyor iyilesti ama neden yemiyor diye düşünüyodum iyilesmemiş midit daha sizce