Kızlar merhaba benim bebeim 9,5 aylık bir buçuk aydır ara ara kusuyoruz ama nasıl kusmakk😪 fışkırarak içi dışına çıkıyo ve genelde yediklerini hep çıkarıyor kilo verdi hep alması gereken aylarda😔 kanları temiz çıkıyor ishal oldu hafif ama doktorumuz gastro bölümüne yönlendirdi endoskopi yapılabilir bu durumlarda diyor bu aydaki bebeğe yapılır mı endoskopi 😔 bu durumu yaşayan var mı aranızda artık ne yapacağımı şaşırdım yediriyorum kusuyor artık yemek yedirmeye korkuyorum sürekli öğürüyor çünkü 😥