Sermincev Kızlar 3 bucuk aylık oğlumu bugün dikişli sünnet yaptırdık, herkes ilk çişinde ağlar sonra sakinleşir dedi, bebişim her çiş yapışında ağlıyor. Ne zamana geçer bu ağlamaları ya dayanamıyorum üzülüyorum bide yalnızım çıldırıcam :(
pofuduknuriye Sermincev benimki ilk 12 saat ağlamıştı o günü hayatta unutamıyorum çok zordu sadece ağlıyordu
Eminos Sermincev aglatmayin bebeginizi elimiz kesilse elimiz acir az bisey agri kesici calpol verin 4 aylik oglum sunnet oldugunda sancili agridiysa calpol verdim
kenankaan Sermincev ağrı kesici verdiniz mi? Ondan da ağlıyordur cocuk. Ben 4 saatte bir calpol vermiştim
Sermincev pofuduknuriye normalde ağlayan bir bebek değil o yüzden çok garipsiyorum çaresizim :( benimki de 12 saat ağlayacakmış gibi duruyor sonra geçiyor mu bari:(
Sermincev Eminos 4 saatte 1 veriyorum calpolü ama ağlıyor çişini yaparken ne yaptıysam susmadı :( uyuttum şimdi zar zor kıyamam yavruma 🙈
Sermincev kenankaan vermem mi kız bende aynı 4 saatte 1 veriyorum ama şuan sustu uyuyor bakalım inşallah geçer :(
Glcntna Sermincev bardak koydunu mu pipisi beze sürtünüyorsa ağlar biZde 3 buçuk aylıkken olduk hiç ağlamadı 4 saatte bir carpol verdim bide pardak koydum kesip
Sermincev Glcntna aynı şeyleri yapıyorum ama çişini yaparken ağlıyor kuzum:( bir dahaki sefere bardağı biraz daha büyük keseyim bari🤣
Nghn_00 Oğlum beş aylıktı sünnet olduğunda ilk gün her çişin yaptığında ağladı normal bişey ilk gün için çünkü yarasını yakıyor ikinci günden sonra düzeliyor herşey ilaçlarını aksatmayın yeter
Sermincev Nghn_00 ay umarım geçer yarına ya çok üzülüyorum gece uyur inşallah :( iyi bari sadece benim oğluşum böyle değilmiş korktum bişey mi yapıyorum diye :(
pofuduknuriye Sermincev sünneti saat 11 gibi olduk gece 12.30 ta gülücükler atıyordu o kadar rahatlamamıştık ki geçmeyecek zannediyordum 4 kişi birden bakıyorduk o kadar ağlıyordu ki hayrımın en zor günü olabilir… İnan geçiyor sadece sabretmen lazım geçiyor birsey olmaz ağlasın çok normal ameliyat oldu sonucta 🥲 kucağına al gezdır ninni şarkı söyle Yemeğini yiyor mu bizimkisi yemiyordu 🥹
Glcntna Sermincev beze veya bardağa değmemesin aynen kople herşeyini bardağın içine koyup kapatıyorsum bardak biraz yüksek oluyor beze değmiyor pipisi belki değdiği içindir . Geçmiş olsun şimdiden canım
ferlazen Sermincev bardağı biraz büyük kes canım ve büyük bez kullan bezi sık değiştir kolonyalı mendil vs sürme kremi aksatma. Pipisi beze değiyordur sürtününce aglıyordur. 4 saate 1 belkı etkı etmıyordur. Doktoruns sor 3 saate 1 verebılırsın. Bardağın içine testisinide al bezi üzerine öyle kapat. Bol bez kullan bol ferah ince şort giydir. İnş kolay atlatırsun bilmem mi o psikolojiyi. Yarında aynı sorun devam ederse doktorla görüş mutlaka
Sermincev pofuduknuriye bizde bugün saat 11de olduk inşallah gülücükler saçtığını görürüm 🤣ben tek başıma bakıyorum bide :( kucağıma alınca 2-3 dk sonra ağlıyor, meme de duruyor allahtan emiyor 🙏🏻
Prenses21 Sermincev bnde o ayda sunnet yptirdim smdi 3 agustosta 1 yasinda olcak sukretceksin ilerde😂
Yesimmali1 Merhaba biz novalgin damla alıp dikişli bölgeye damlatiyorduk ağrısını hafifletiyordu doktorunuza sorarak belki sizde bunu yapabilirsiniz