Sudee96 Dildarhatun vallahi ben olsam vermem çok mantıklı gelmedi bana siz içebilesiniz sütten geçiyor zaten. Yeni doğan bebeklerde gaz sorunu olur O yüzden uyuyamazlar sakinleşemezler böyle bir sorun varsa kimyon çayı yapıp için bebeğe çay vermek yerine
SetenayCo Dildarhatun Yeni doğana verilmez sevgili anne, siz için emziriyorsanız sütünüzden geçen miktar yeter. Anne sütü veya formül mama dışında hiçbir şey vermeyin.
SetenayCo Rav-Ebu süt yapar, gaz giderşr ve uyuşturucu etkisinden dolayı bebeğin uykuya erken dalmasını sağlar
LinosAAA Yani bana da ver demişti doktorum hemde büyüklerimiz de söylüyor bunu benim bebisim 2 aylık ben gazının olduğunu yada huysuzlandigini görünce çay kaşığınin ucuyla veriyorum kendim de içiyorum
Hasmeftun Dildarhatun Ben bebeğim 2 aylik şuan ben 40 li iken 1 cay kaşığı verdim rahatladı gibi sadece 1 kere verdm gaz problem mi var
Dildarhatun Hasmeftun 40 gün olacak bizimde, gaz ve huzursuzluk. Mememi alamıyor bazen biraz zaman sonra alıyor. Ben de bir kere 1 çay kaşığı verdim güzel uyudu sakindi ama sonrası için bilemedim . Versem mi vermesem mi
Laren Dildarhatun Ne gerek var? Rahat uyumasın sakinleşmesin daha yeni doğmuş zaten dünyaya adapte olmaya çalışıyor günahtır ya
FMED Dildarhatun bir aylıkken felan vermiştim tabi doktor önerisiyle iyi de geliyordu bebeğime rahatliyordu
Mommyy32 Benim doktorum Önermiyor konuyla ilgili videosuda var internette zeka geriliğine sebep olabiliyormuş dediğine göre anne sütünden her şekilde alır.
Erdempasam Dildarhatun yeni yapilan calismalara gore anneler bile icmesin diyorlar canim bi arastir derim
alparslan_ve_annesi Dildarhatun vermeyeceksin canm sen içeceksin sütten ona geçer ikinize de faydalı ama asla direk verme